Drodzy forumowicze i goście!

W związku z "wysypem" reklamodawców informujemy, że konta wszystkich nowych użytkowników, którzy popełnią jakąkolwiek formę reklamy w pierwszych 3-ch postach, poza przeznaczonym na informacje reklamowe tematem "... kryptoreklama" będą usuwane bez jakichkolwiek ostrzeżeń. Dotyczy to także użytkowników, którzy zarejestrowali się wcześniej, ale nic poza reklamami nie napisali. Posty takich użytkowników również będą usuwane, a nie przenoszone, jak do tej pory.
To forum zdecydowanie nie jest i nie będzie tablicą ogłoszeń i reklam!
Administracja Forum

To ogłoszenie można u siebie skasować po przeczytaniu, najeżdżając na tekst i klikając krzyżyk w prawym, górnym rogu pola ogłoszeń.

Uwaga! Proszę nie używać starych linków z pełnym adresem postów, bo stary folder jest nieaktualny - teraz wystarczy http://www.cheops4.org.pl/ bo jest przekierowanie.


/blueray21

MEDIA

Awatar użytkownika
abcd
Posty: 5580
Rejestracja: środa 17 wrz 2014, 20:13
x 341
x 192
Podziękował: 29135 razy
Otrzymał podziękowanie: 8678 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: abcd » niedziela 03 wrz 2017, 22:26

Hugo Boss - twórca niemieckich mundurów wojskowych (II wojan światowa; to oczywiście skrót myślowy), uchodzących podówczas za najpiękniejsze na świecie :lol: :
wykop.pl pisze:Brytyjski komik w ogniu krytyki. Nabijał się z nazistowskiej przeszłości Hugo Bossa

Obrazek
Russel Brand za swoje dowcipy o przeszłości Hugo Bossa został wyproszony z gali nagród magazynu "GQ" • Fot: zrzut z ekranu YouTube/MrSon2k

Brytyjski komik Russell Brand znalazł się w ogniu krytyki za niestosowne żarty podczas gali nagród magazynu „GQ”. Odbierając nagrodę „Oracle” odniósł się do nazistowskiej przeszłości sponsora tej imprezy, czyli marki „Hugo Bossa”. Komik został wyrzucony z imprezy, do czego odniósł się w felietonie dla „Guardiana”: Widać, jaką moc mają ci, którzy płacą za różne rzeczy.
ADVERTISEMENT

Na początku brytyjski gwiazdor showbiznesu na swoim Twitterze opisał całe zajście. Po gali szef „GQ” wyrzucając go stwierdził, że to co zrobił było bardzo obraźliwe dla Hugo Bossa. Na co Brand mu odpowiedział: „To co Hugo Boss robił było bardzo obraźliwe dla Żydów”. Komik później tłumaczył, że nie miał na celu rozpoczęcie kampanii, która ma zniszczyć tę markę.

– Oni nie są Monsanto, czy Halliburton, czyli współcześnymi sojusznikami dzisiejszego faszyzmu – napisał Brand w swoim felietonie dla „Guardiana”. – Są po prostu firmą produkującą męskie ubrania z mocno podejrzaną przeszłością. Jednak tego wieczoru zdążyłem zauważyć, jakie mechanizmy używają ci najmocniejsi, by bronić swoich interesów – pisał Brand.

Obrazek
Wystąpienie Branda

Brytyjski komik mówił, że skoro nie można Hugo Bossa krytykować podczas nagród „GQ”, bo płacą za imprezę, to jak można się odnieść do koncernów energetycznych łożących na partię konserwatystów? Pytał, czy to ma wpływ na prace rządu? Skrytykował także fakt, że mer Londynu Boris Johnson częściej spotykał się z bankierami z londyńskiego City niż z urzędnikami miasta. Zdaniem Branda, to tylko pokazuje, jaka jest siła pieniądza.

Na łamach „Guardiana” można zauważyć, że komik obrócił swój dowcip w wystąpienie polityczne. Wykazał jakie są więzi między mediami, politykami i wielkimi koncernami. Jednak samo zdarzenie z Brandem, który za dowcipy o „Hugo Bossie” został usunięty z imprezy podczas której był nagrodzony pokazuje jedną rzecz. Firma odzieżowa wciąż czuje się niewygodnie ze swoją przeszłością.


Czytaj także:

Dobro narodowe Niemiec: HUGO BOSS I MODA!

źródło: The Guardian
http://www.wykop.pl/ramka/1652000/bryty ... ugo-bossa/
0 x


Gdzie rodzi się wiara, tam umiera mózg.

Awatar użytkownika
Thotal
Posty: 6092
Rejestracja: sobota 05 sty 2013, 16:28
x 22
x 163
Podziękował: 4580 razy
Otrzymał podziękowanie: 9370 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: Thotal » piątek 08 wrz 2017, 07:09

Polsat, jego właściciel i konkurencja

Tym razem nie będzie wstępu. Zamiast niego muszę napisać, że pisanie o Polsacie a raczej o jego historii jest zadaniem trudnym i niewdzięcznym. Trudnym, bo fakty są pomieszane i ukrywane. Niewdzięcznym, bo nad Polsatem nadal roztacza się parasol ochronny, o czym dobitnie przekonał się „Nasz Dziennik”, który najpierw dostał zakaz pisania na ten temat a następnie absurdalny wyrok sądowy, od którego nie śmiał się odwoływać. Trudno ocenić, co jest źródłem tej sytuacji właściciel firmy czy sama firma. Oba te punkty mają podwójne dno.


DWIE FIRMY – JEDEN SEKTOR RYNKU

Symptomatycznym może być porównanie dwóch firm działających w tym samym sektorze rynku.

Chodzi tu o TVN i Polsat. Zacznijmy od właścicieli. W TVN rządził Jan Wejchert i Mariusz Walter, jako przedstawiciele firmy ITI. Wejchert nie pojawiał się w mediach, unikał rozgłosu. Nigdy nie miał z telewizją nic wspólnego. W chwili utworzenia ITI był także właścicielem przedsiębiorstwa Contal International Ltd, ulokowanego w Irlandii na obszarze doków portowych. Mariusz Walter w tym czasie był spalony, ponieważ w latach osiemdziesiątych blisko współpracował z gen. Czesławem Kiszczakiem i był ulubieńcem samego Jerzego Urbana. Po spotkaniu panowie założyli w 1983 roku firmę ITI, która zajmowała się importem sprzętu elektronicznego i dystrybucją filmów na kasetach video w Polsce. Nagle 3 października 1997 o godz. 19.00 firma ta rozpoczęła nadawanie kanału TVN.

POLSAT POWSTAŁ WCZEŚNIEJ

Kanał telewizyjny został uruchomiony 5 grudnia 1992 roku o 16.30. Akurat to jest jedyną pewną rzeczą. Dużo większe trudności nastręcza ustalenie czegoś o właścicielu telewizji Polsat. Zygmunt Józef Solorz-Żak lub jak wpisano w akt urodzenia Zygmunt Józef Krok używał w swoim życiu kilku nazwisk i pseudonimów. W Salzburgu na przykład nazywał się Piotr Podgórski. Wiadomo, że w 1977 roku Zygmunt Józef Krok, jako jeden z niewielu szarych obywateli PRL posiadał polski paszport ważny na wszystkie kraje świata. Na jego ślad trafiamy w drodze powrotnej z Rumunii, gdy „zatrzymał się” w Wiedniu i tam został oskarżony o kradzież w jednym z domów towarowych. Aresztowano go na trzy miesiące a w tym czasie ważność jego paszportu wygasła. Zgłosił się, więc do obozu dla uchodźców pod Wiedniem. Następnie udał się do Niemiec gdzie zmienił nazwisko na Piotr Podgórski dostał paszport azylanta oraz wyrobił sobie nowe prawo jazdy. Nie trzeba dodawać, że gotówką nie śmierdział. W Monachium założył firmę transportową, która współpracowała z Polską Misją Katolicką w dostarczaniu paczek od Polaków w Niemczech do Polski. Miał w planach rozwinięcie działalności a mianowicie założenie przedsiębiorstwa polonijnego zajmującego się produkcją środków ochrony roślin, sprowadzanie do kraju części z używanych samochodów oraz szyciem odzieży z materiałów sprowadzanych z zagranicy. Tak się na tym dorobił, że w 1992 r. założył pierwszą prywatną telewizję w Polsce – Polsat.

CZY WSZYSTKO SIĘ ZGADZA?

Tu należy poczynić małą dygresję. Polska lat 90 – tych była państwem cudów. Wielkie firmy upadały mając spore zapasy gotówki na kontach, inne były przejmowane przez ludzi „znikąd”, którzy w ekspresowym tempie wskakiwali na listę najbogatszych rodaków. Zakłady stanowiące ostoję lokalnego dobrobytu oddawano za przysłowiową złotówkę. Ogarnięci szałem wolności i demokracji Polacy nawet nie starali się tych faktów zrozumieć. Każdemu wydawało się, że od budki z zapiekankami dojdzie do stworzenia koncernu. Niestety tylko nielicznym było dane to wykonać.

Co powodowało, że niektórzy mieli szczęście i zawsze los im sprzyjał a inni odpadali z gry. Tego na bieżąco nie dało się w logiczny sposób wytłumaczyć, lecz teraz z upływem lat łatwiej znaleźć wspólne cechy szczęściarzy.

Tu należy wrócić do naszych dwóch przykładów. Co łączyło biznesmena z małą firmą w dokach Irlandii, reżysera telewizyjnego, który na zakręcie historii postawił na przegranego konia i kombinatora z firmą import/eksport, jakich wtedy było tysiące w Polsce?

Odwołam się do zeznań Grzegorza Żemka, głównego oskarżonego w aferze FOZZ złożonych pod przysięgą podczas jego procesu przed Sądem Okręgowym w Warszawie (sygn. akt VIII K37/98 t. IV): Ja dostałem od służb specjalnych wojskowych zadanie po konsultacjach z Pospieszyńskim, aby znaleźć za granicą firmę, która mogłaby pełnić rolę „konia trojańskiego”, to znaczy, która mogłaby służyć do wprowadzenia agentów na obszar na Zachodzie w dziedzinie mediów. Był to rok 1987. Jedyną firmą zagraniczną w dziedzinie mediów, którą znałem, była firma należąca do Jana Wejcherta, ulokowana w Irlandii (…). Firma ta nazywała się Cantal, a później zmieniono jej nazwę na ITI. Zapytałem służby wojskowe, czy mogę podjąć kontakt z Wejchertem. Otrzymałem wówczas informację, że on już współpracuje ze służbami wojskowymi, więc będzie to proste (…)

To był ten szczęśliwy element, który zmienił tok życia Jana Wejcherta. Mariusz Walter też nie zalazł się w tej konfiguracji przypadkowo. W lutym 1983 Jerzy Urban zaproponował gen. Czesławowi Kiszczakowi utworzenie w ramach MSW PRL specjalnego zespołu propagandowego, który miał prowadzić czarną propagandę antysolidarnościową i kampanię na rzecz poprawy wizerunku służb podległych MSW w społeczeństwie; do takiego zespołu rekomendował Mariusza Waltera. W tym samym 1983 założył z Janem Wejchertem holding ITI. A co z naszym głównym obiektem zainteresowania? Zygmuntem Solorzem, bo tak go wszyscy teraz nazywają? Nim Służba Bezpieczeństwa zainteresowała się na początku 1983 r., kiedy to został zarejestrowany przez Eugeniusza Grube, nominalnie zastępcę komendanta wojewódzkiego MO w Radomiu a faktycznie funkcjonariusza Inspektoratu I Wojewódzkiego Urzędu Spraw Wewnętrznych – wywiadu, jako tzw. zabezpieczenie operacyjne, czyli człowieka, którego warto zdobyć.

Podczas zaaranżowanego spotkania w urzędzie paszportowym Zygmunt Solorz sam zaproponował oficerowi SB, że skieruje do Radomia dary z Polskiej Misji Katolickiej w Monachium. Służbie Bezpieczeństwa bardziej chodziło o kontakty powiązane z Sekcją Polską Radia Wolna Europa, ale ta niewymuszona deklaracja współpracy była im jak najbardziej na rękę. W nagrodę zainteresowany otrzymał paszport konsularny, który ułatwiał działalność handlową. O nowym nabytku poinformowano Departament I MSW. Notatki na temat Solorza trafiły też do Wydziału XI przeznaczonego do walki z dywersją ideologiczną. Po spotkaniu 15 lipca 1983 roku Eugeniusz Gurba napisał w raporcie cyt.: „zaproponowałem mu usankcjonowanie naszych dotychczasowych kontaktów w formie jego pisemnego zobowiązania się do współpracy z moją instytucją. Krok przystał na moją propozycję i własnoręcznie napisał takie zobowiązanie”.

Współpracownik radomskiej SB wybrał sobie pseudonim Zegarek i złożył pierwsze doniesienie. Dotyczyło ono nielegalnego przywiezienia do Polski farby drukarskiej. Oprócz Gurby, w spotkaniach z Solorzem brali udział funkcjonariusze Wydziału XI Departamentu I MSW – Zbigniew Popławski i Eugeniusz Fulczyński oraz naczelnik Wydziału XI Departamentu I MSW Henryk Bosak. Podczas spotkania 18 października 1983 r. w jednym z warszawskich hoteli Solorz podpisał umowę o współpracy ze Służbą Wywiadu PRL. Jednocześnie zmieniono mu pseudonimem na Zeg. Wywiad interesowały się działalnością ks. Galińskiego, pracowników RWE i ich rodzin w kraju oraz funkcjonowanie bawarskiego komitetu „Solidarności”. Następnym prowadzącym Zega był inspektor Wydziału XI Departamentu I MSW Andrzej Przedpełski. 22 czerwca 1985 r. Przedpełski wraz z Bosakiem stwierdzili, że współpracę należy zakończyć, ponieważ grozi ona dekonspiracją. Jedyną wymierną korzyścią dla Solorza było „przychylne stanowisko” SB i Wywiadu wobec jego interesów.

Do Polski Solorz wrócił w późnych latach 80 z uzbieranym małym kapitałem. Nagle w 1992 roku zmienił zainteresowania i stał się człowiekiem mediów. Najpierw kupił organ Stronnictwa Demokratycznego „ Kurier Polski”. Widocznie jednak przypływ gotówki był duży, bo w tym samym 1992 r. założył pierwszą prywatną telewizję w Polsce – Polsat. Pamiętajmy, że mówimy o człowieku, który przed 10 laty woził paczki między Polską i Niemcami jednym samochodem.

ALE PRZECIEŻ PRL SIĘ SKOŃCZYŁ!

To prawda PRL się skończył, lecz warto pamiętać, na jakich warunkach. Nikomu z funkcjonariuszy PRL nie stała się krzywda. Nikt nie został rozliczony bądź ukarany. Organa bezpieczeństwa po prostu zmieniły nazwę z MO zrobiono Policję, SB zastąpił UOP a WSW zmieniło nazwę na WSI. Dokonano kosmetycznych zmian na szczytach tych organizacji, lecz aparat pozostał bez zmian. Co gorsza funkcjonariusze aż do opublikowania listy Wildsteina nadal posiadali siatkę tajnych współpracowników, których nikt po za nimi nie mógł kontrolować. Do jakiego celu ich używano to pozostanie już tajemnicą dla szarych zjadaczy chleba. Faktem jednak jest, że służby przygotowywały się do przemian w Polsce. Trzeba być niezmiernie naiwnym by sądzić, że biernie czekały aż fala zmian zmiecie je z politycznego krajobrazu. Już pod koniec stanu wojennego w służbach zaczęło panować przekonanie, że system w istniejącej formie nie da się obronić. Oczywiście nie mówię tu o szeregowych pracownikach, ale o decydentach. Po 22 lipca 1983 roku nikt z głową we właściwym miejscu nie bronił już jedynej właściwej linii partii. Każdy przygotowywał się do zmian. Trwało tzw. „legendowanie” zaprzyjaźnionych działaczy opozycji, zmieniano beton partyjny na nowych działaczy z ludzką twarzą i bez brutalnych epizodów w życiorysie. Wyciągano młodych działaczy z organizacji młodzieżowych i wstawiano ich na wysokie stanowiska. Zacierano wszelki powiązania z ZSRR. To pozwoliło PZPR w miarę bezboleśnie stać się SLD. Zadbano też o finanse. Tworzono firmy krzaki, które czekały na swój czas by pojawić się na rynku, jako świeży kapitalistyczny produkt. Firmy te poobstawiano wiernymi i posłusznymi ludźmi lub tymi, których lojalność była zapewniona innymi sposobami.

Wiem, że to spotka się z oporem wielu z czytelników, ale niewolno nie doceniać przeciwnika. Pewnie wszyscy by chcieli żeby powiedzieć teraz: Tak, wygraliśmy. Pokonaliśmy komunizm! Niestety prawda jest zupełni inna. Pozorne zwycięstwo było kompromisem, do którego dążyły obie strony. Przedstawiciele starej władzy wiedzieli, że formalnie kontroli już nie mają szansy zachować. Wiedzieli także, że pierwszą władzę – tą ustawodawczą – są w stanie kształtować tak by była dla nich przychylna. Radykałów szybko odsunięto w strefę zapomnienia. Drugą władzę – wykonawczą – kontrolowali bez problemów, bo do przejęcia urzędów w całości zwycięzcy nie byli przygotowani. Nie mieli kadr i musieli przez lata opierać się na starych niepoddanych lustracji kadrach. Trzecia władza – sądownicza -dzięki systemowi kastowemu była i jest do tej pory ich. Panowali też nad resortami siłowymi.

Tu powstaje pytanie. Czemu zwycięzcy zgodzili się na taki układ wiedząc ile tracą. Odpowiedź jest prosta. Nikt nie chciał rewolucji. Rewolucja to cecha charakterystyczna dla systemów totalitarnych, dla komunizmu, nazizmu i faszyzmu. To zaprzeczenie demokracji. Zwycięzcy też znali pewnie słowa Dantona – twórcy Komitetów Rewolucyjnych – że rewolucja zjada własne dzieci (w oryginale Danton powiedział: „Rewolucja jest jak Saturn, który pożera własne dzieci”). Mieli wszak naoczne przykłady, bo wystarczyło spojrzeć na los Stoczni Gdańskiej czy Huty im. Lenina, gdzie, jako pierwsze zamknięto te najbardziej bojowe wydziały jak Zgniatacz, gdzie do „S” należało z 85 % załogi.

PROBLEM BYŁ TYLKO Z CZWARTĄ WŁADZĄ

Czwarta władza, czyli media to podstawowy element kontrolowania społeczeństwa. Wiadomo było, że po zmianach systemowych stare, skompromitowane media nie będą w stanie przez wiele lat zdjąć z siebie odium spersonifikowanego zdjęciem Jerzego Urbana. Potrzebne były nowe media. Symbolem nowych czasów stała się stworzona za sto tysięcy złotych „Gazeta Wyborcza”, której nie wiadomo, czemu sprawujący jeszcze władzę komuniści oddali papier i farby „Trybuny Ludu”, stworzony przez WSI – TVN, no i właśnie Polsat.
Matka wszystkich afer

Co łączy dwie największe telewizje w naszym kraju? Zasadniczo, na rynku są one konkurentami jednak przekaz z nich płynący jest taki sam. Otóż obydwie telewizje, a właściwie ich właściciele, są wymieniane, gdy mówi się o aferze, która jest matką wszystkich afer III RP. Aferze FOZZ.

Przypomnijmy. Fundusz Obsługi Zadłużenia Zagranicznego – fundusz powołany na mocy ustawy z 15 lutego 1989 roku przez Sejm PRL IX kadencji, jako jeden z państwowych funduszy celowych, którego oficjalnym celem była spłata polskiego zadłużenia zagranicznego oraz gromadzenie i gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na ten cel. Afera FOZZ była jedną z największych defraudacji środków publicznych w historii III RP. Według aktu oskarżenia, Skarb Państwa stracił na „aferze FOZZ”, co najmniej 119,5 milionów dolarów amerykańskich, 9,6 milionów marek niemieckich, 16,8 milionów franków francuskich, 125 milionów franków belgijskich i 35,9 miliardów starych złotych polskich. Aferze przypisuje się jednak o wiele większe straty, niż zostało to ujęte w oskarżeniu. W raporcie sporządzonym w 1992 roku przez Wydział Studiów MSW na zlecenie premiera Jana Olszewskiego pojawiła się sugestia, że nadużycia w FOZZ były dokonywane pod nadzorem byłych PRL-owskich służb specjalnych, w szczególności Zarządu II Sztabu Generalnego Wojska Polskiego i Departamentu I MSW. Jako tajnych współpracowników służb wskazano pracujących w FOZZ: Grzegorza Wójtowicza i Janusza Sawickiego. Janusz Sawicki oraz Wojciech Misiąg zostali następnie wymienieni, jako TW na liście Macierewicza. W 2003 roku do współpracy z wywiadem wojskowym w toku procesu przyznał się także Grzegorz Żemek 27 kwietnia 2004 r. funkcjonariusze ABW doprowadzili Solorza do Sądu Okręgowego w Warszawie, by zeznawał, jako świadek w sprawie FOZZ. W maju 2003 r. Anatol Lawina, były szef zespołu kontrolerów NIK w FOZZ, wymienił przed sądem wśród osób i instytucji „beneficjentów FOZZ” m.in. właściciela Polsatu Zygmunta Solorza i Dariusza Przywieczerskiego, kierującego niegdyś Universalem, który był udziałowcem Polsatu. Zygmunt Solorz przyznał, że w 1989 r. wziął 100 mln ówczesnych zł kredytu z Funduszu Obsługi Zadłużenia Zagranicznego na swą firmę Sol-Pol. Właściciele TVN też nie byli obojętni na tak duże pieniądze. Tu trzeba ponownie powołać się na zeznania złożone pod przysięgą przez Grzegorza Żemka: „W związku z tym pojawiły się w BHI, u mnie takie osoby jak Grauso, Bosurgi, De Rudder. Osoby te złożyły mi biznesplan dotyczący zakupu firmy SEPP. Te osoby stworzyły firmę Amalge Match, celem przygotowania organizacji zakupu SEPP. Ten biznesplan przekazałem do WSI oraz Wejchertowi, do oceny”. Według raportu NIK Żemek również finansował z pieniędzy FOZZ spółdzielnie „Robotnik”, w której był Walter.

EPITAFIUM DLA WOLNYCH MEDIÓW

Jeśli chodzi o TVN sprawa jest jasna i czysta. Firma, która stworzyła TVN działała na zlecenie służb i za ich pieniądze. W sprawie Polsatu związki nie są tak bezpośrednie. Jednym z najważniejszych ludzi w biznesie Zygmunta Solorza był Piotr Nurowski. W latach 1981-1984 I sekretarz ambasady PRL w Moskwie, od samego początku związany był z Polsatem. Aby wyjaśnić jego rolę trzeba przytoczyć cytaty z rozmowy Adama Michnika z Lwem Rywinem.

„LEW RYWIN: Solorz jest człowiekiem, który rozpierdala każdy interes. Polsat po prostu był trafiony. Nurowski załatwiał te sprawy politycznie i organizacyjnie

ADAM MICHNIK: Kto mu poradził [tj. Solorzowi – aut], żeby wziął się za telewizję, przecież to jest człowiek w ogóle z innej łapanki.

LEW RYWIN: Nurowski. Nurowski to wtedy przez Majkowskiego i poprzez te, twierdzi, że to on załatwiał wszystko. I był układ taki z Universalem, nie wiem, czy siedzi, czy nie siedzi, pierwsze pieniądze stamtąd dostał. Jak on się nazywał […] Przywieczerski”.

W Raporcie z weryfikacji WSI Nurowski figuruje, jako tajny współpracownik wywiadu wojskowego PRL o pseudonimie „Tur”. Piotr Jan Nurowski został zwerbowany do współpracy z wywiadem wojskowym PRL w 1985 roku, realizując m.in. zadania dla Agenturalnego Wywiadu Strategicznego. W firmach Solorza był w latach 1991–1992 dyrektorem biura handlowego spółki Solpol. Od 1992 zaangażował się w tworzenie stacji telewizyjnej Polsat, był członkiem Zarządu Polskiej Telewizji Satelitarnej Polsat S. A. (1992–1998), członkiem Rady Nadzorczej Telewizji Polsat S. A. (od 1998). Pełnił również funkcję prezesa Zarządu Elektrimu. Konsultantem studia filmowego Polsatu był Edward Mikołajczyk, znajomy Nurowskiego. Był on w przeszłości prezenterem w kierowanym przez Mariusza Waltera „Studio 2 ” idziennikarzem. W 2007 roku raport z weryfikacji WSI umieszcza Mikołajczyka w Aneksie pt.: „Zidentyfikowane osoby współpracujące niejawnie z żołnierzami WSI w zakresie działań wykraczających poza sprawy obronności państwa i bezpieczeństwa Sił Zbrojnych RP”. Pierwszym okresie nadawcą telewizji Polsat była spółka Vireco, której głównym udziałowcem był w tym czasie Zbigniew Niemczycki, czyli TW „Jarex”. 15 listopada 1990 roku Prezes Agencji ds. Inwestycji Zagranicznych wydał zezwolenie na działalność w Polsce spółki Vireco, która posiadała kapitał zagraniczny. Referentem sprawy w Agencji był Jerzy Maślankiewicz – major, zastępca naczelnika w Departamencie II MSW i jednocześnie dyrektor w Agencji ds. Inwestycji Zagranicznych. W listopadzie 1992 roku, Zygmunt Solorz stał się jedynym udziałowcem Vireco Sp. z o.o. Trzeba zauważyć, że po zakupie gazety „ Kurier Polski” i otwarciu Polsatu była to trzecia duża inwestycja człowieka, który parę lat wcześniej woził paczki.

POLSAT JAKO ODRĘBNA SPÓŁKA ZOSTAŁA ZAREJESTROWANA W MARCU 1993 ROKU

Jej udziałowcami, oprócz Solorza, zostali Andrzej Rusko i Józef Birka. 2 marca 1993 roku na posiedzeniu KRRiT Bolesław Sulik i Andrzej Zarębski zapytali Solorza „czy w Polsacie są pracownicy związani ze służbami bezpieczeństwa, wywiadu czy kontrwywiadu”, usłyszeli w odpowiedzi nazwiska p. Rusko, p. Birki, p. Nurowski, p. Majkowski”.

Partia przyjaciół Solorza, ta nazwa funkcjonuje w mediach od 1997 roku. Od początku działalności na rynku mediów Zygmunt Solorz starał się przekonywać opinię publiczną, że Polsat jest apolityczny. Kiedyś, program w Polsacie prowadził Ryszard Czarnecki – wtedy poseł z ramienia ZChN. Nie trwało to długo. Po wyborach w 1997 roku głośno było o liście Solorza i Polskiej Zjednoczona Partii Solorza. Był w niej Jerzy Buzek, Włodzimierz Cimoszewicz, Dariusz Szymczycha – rzecznik sztabu wyborczego Aleksandra Kwaśniewskiego, Krzysztof Bondaryk.

Wiele faktów związanych z funkcjonowaniem Polsatu wyszło na jaw podczas afery Rywina. Sama propozycja Rywina dla Agory stawiała Polsat w bardzo dwuznacznej sytuacji. Przypomnijmy. Rywin zaproponował w trakcie rozmowy Michnikowi 22 lipca, 2002 że Agora przekaże 17,5 miliona dolarów na konto Heritage Films. Pieniądze te miały trafić do SLD. W zamian Agora miała otrzymać pomoc w przejęciu Polsatu. Jeśli SLD i Polsat nie miały ze sobą nic wspólnego to jak Rywin, który świetnie orientował się w świecie mediów mógł w ogóle złożyć taką propozycję? Czy wiedział z góry, że można kazać Solorzowi sprzedać Polsat? Zaznaczmy tylko, że Lew Rywin lub jak kto woli TW „Eden” nigdy nie ujawnił kulisów sprawy.

Dodajmy jeszcze, że „neutralny” politycznie Polsat wykłada niemałe pieniądze na finansowanie deficytowego lewicowego kanału „Superstacja”, którego oglądalności wynosił według AGB Nielsen Media Research 0,21 proc.

Na koniec cytat anonimowego użytkownika znaleziony w Internecie: „Dalekowzroczna strategia służb sowieckich, zakładała proces transformacji ustrojowej, w której przeprowadzeniu szczególną rolę przypisano „wolnym mediom”. W tworzeniu pozorów państwa demokratycznego, konieczne były struktury propagandy, kamuflowane pod przykryciem prywatnych mediów, dające solidne zaplecze finansowe i służące manipulacji opinią publiczną. Innym sposobem, była zgoda komunistycznych służb na powołanie mediów, zarządzanych przez koncesjonowaną opozycję – czego przykładem może być Gazeta Wyborcza, powstała na skutek ustaleń, zawartych przy Okrągłym Stole. Jeżeli z tej perspektywy spojrzeć na informacyjną działalność TVN-u, nietrudno dostrzec, że jej priorytetem jest obrona status quo, zwanego umownie „III Rzeczpospolitą”. To wokół mediów takich jak TVN czy Gazeta Wyborcza, powstały środowiska opiniotwórcze i tam należy szukać pierwszej linii obrony frontu – ustaleń Okrągłego Stołu. Łatwość, z jaką tego typu media, posługują się materiałami uzyskanymi od służb specjalnych, znajduje swoje uzasadnienie w słowach Jerzego Urbana – „Służba propagandowa MSW powinna mieć możliwość dawania do TV, radia i prasy gotowych programów do druku, albo też dostarczania TV, radiu i prasie półproduktów, którym ostateczny kształt nadadzą redakcje TV, radia i prasy.”

Autorstwo: M
Źródło: Anty-News.waw.pl


https://wolnemedia.net/polsat-jego-wlas ... nkurencja/




Pozdrawiam - Thotal :)
0 x



Awatar użytkownika
abcd
Posty: 5580
Rejestracja: środa 17 wrz 2014, 20:13
x 341
x 192
Podziękował: 29135 razy
Otrzymał podziękowanie: 8678 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: abcd » czwartek 28 wrz 2017, 07:12

Anna Wiejak pisze:Powstał polski odpowiednik Facebooka – na dodatek patriotyczny!
25 września 2017

Obrazek

W odpowiedzi na istniejącą na popularnych portalach społecznościowych cenzurę, powstał w stu procentach rodzimy portal, który ma zrzeszać i integrować polskich patriotów.

Polfejs.pl wprawdzie dopiero startuje, ale już można się na nim rejestrować. Założyciele podjęli rękawicę w walce ze światowymi graczami, którzy skutecznie spenetrowali polski rynek.

To dobra wiadomość, w szczególności przed Marszem Niepodległości, ponieważ to właśnie w okresie przed 11 listopada Facebook blokował profile narodowców. Warto również przypomnieć zablokowanie w lipcu bieżącego roku przez Facebook ponad 350 stron bez podania przyczyny.

Teraz wszyscy ci, którym zależy na polskiej racji stanu mają własną przestrzeń w postaci patriotycznego portalu społecznościowego.

Facebook notorycznie blokował redaktorów portalu Prawy.pl. Portal był cenzurowany na Facebooku ze względu na zawartość antygenderowych, katolickich i patriotycznych treści, niezgodnych z oficjalną – niestety – polityką Facebooka. Stworzenie Polfejsa to wielka szansa nie tylko na dotarcie do szerokich rzesz odbiorców z dobrymi treściami, ale również na sprawną komunikację między środowiskami patriotycznymi.

Fot. Polfejs
http://prawy.pl/58209-powstal-polski-od ... riotyczny/
0 x


Gdzie rodzi się wiara, tam umiera mózg.

Awatar użytkownika
Thotal
Posty: 6092
Rejestracja: sobota 05 sty 2013, 16:28
x 22
x 163
Podziękował: 4580 razy
Otrzymał podziękowanie: 9370 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: Thotal » czwartek 28 wrz 2017, 11:42

Od NTV do TVN! Kochani, przełomowy dzień w indukcji Wielkiej Zmiany na planecie Ziemia! Świat alternatywny trafił wreszcie do mainstreamu: Jerzy Zięba dostał swój autorski program w TVN i Polonia1❗



https://www.youtube.com/watch?v=GCVXmgBOyDU



https://tajnearchiwumwatykanskie.wordpress.com/

Pozdrawiam - Thotal
0 x



Awatar użytkownika
grzegorzadam
Moderator
Posty: 9601
Rejestracja: czwartek 26 cze 2014, 17:02
x 25
x 356
Podziękował: 17757 razy
Otrzymał podziękowanie: 13591 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: grzegorzadam » czwartek 28 wrz 2017, 21:58

Jerzy Zięba dostał swój autorski program w TVN i Polonia1❗
Link nieczynny :)
0 x


czasem tak długo wpatrujemy się w zamknięte drzwi, że nie dostrzegamy tych, które już dawno się otworzyły...

Awatar użytkownika
devi
Posty: 1277
Rejestracja: wtorek 02 lut 2016, 14:17
x 1
x 57
Podziękował: 641 razy
Otrzymał podziękowanie: 2256 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: devi » piątek 29 wrz 2017, 01:48

Jerzy Zięba o blamażu TVN

https://www.youtube.com/watch?v=4zySFDDmE78
Jak wiadomo z wcześniejszych doniesień Jurek Zięba dostał od jednego z kooperantów telewizji TVN propozycję realizowania własnego programu w ramach nocnego pasma. Gdy ta informacja dotarła do wyższych szczebli władz medialnych projekt szybko zablokowano.
0 x


Dopóki nie uczynisz nieświadomego świadomym, będzie ono kierowało twoim życiem, a ty będziesz nazywał to przeznaczeniem. /C.G. Jung

Awatar użytkownika
abcd
Posty: 5580
Rejestracja: środa 17 wrz 2014, 20:13
x 341
x 192
Podziękował: 29135 razy
Otrzymał podziękowanie: 8678 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: abcd » wtorek 03 paź 2017, 23:28

oszczedzanie.info.pl pisze:Jak wyrejestrować odbiornik RTV i nie płacić abonamentu?

Dziś powiem Wam jak wyrejestrować odbiornik RTV, tak aby nie mieć potem problemów z długami za telewizję, zaległymi odsetkami, itp. Pisząc ten post, zakładam oczywiście, że osoby, które skorzystają z mojego sposobu, rzeczywiście telewizji nie oglądają, odbiornik sprzedały, wyjeżdżają za granicę na dłużej, itp., czyli po prostu zamierzają uniknąć tej płatności „uczciwie”, ponieważ jest dla nich zbędna.

Jeśli ktoś z Was śledzi najnowsze wiadomości, to zapewne zauważył, że rząd zapowiada wprowadzenie nowego podatku doliczanego do rachunku za energię o nazwie „opłata audiowizualna” zamiast dotychczasowego abonamentu radiowo-telewizyjnego, od którego płatności znaczny szereg ludzi się uchyla, a odpowiedzialni za jego egzekwowanie pracownicy poczty nie zawsze sobie z kontrolami radzą… Tymczasem jednak przejdźmy do meritum, bo jak na razie opłaty audiowizualnej jeszcze nie wprowadzono.

Czym jest abonament radiowo-telewizyjny?

Abonament RTV to po prostu podatek od posiadania radia i/lub telewizora. Oznacza to, że nie ważne jest używanie TV, oglądanie TV, opłacanie abonamentu TV satelitarnej, itp. Masz telewizor i/lub radio – płać – tak mówi prawo. Dla większości z nas, osób posiadających odbiornik, nie ma możliwości uniknięcia tego podatku.

Jak zatem wydostać się z pułapki opłacania abonamentu?

Pewien znajomy za moją poradą poszedł na pocztę z książeczką RTV i opłacił wszelkie zaległości abonamentowe. To ważne. Jeśli wyrzucimy książeczkę nie zwalnia to z obowiązku opłacania, bo dalej pozostajemy w rejestrach poczty i po jakimś czasie przyjdzie wezwanie do zapłaty i jeśli zignorujemy to wezwanie może to za sobą pociągać różne kwestie prawne. Nie radzę wyrzucać książeczki RTV!!!

Znajomy następnie, po opłaceniu wszystkich zaległości, zgłosił pracownicy fakt pozbycia się telewizora i radia z zajmowanego lokalu. Zostało to potwierdzone, podpisane i opieczętowane, a książeczkę RTV oraz otrzymany w mniej wpis znajomy ma do dzisiaj w archiwum.

Pracownica poczty oczywiście nie dowierzała i znajomy wyjaśnił, że ma zamiar wyjechać za granicę i w związku z tym w posiadanym mieszkaniu nie będzie odbiornika. Pracownica dopytywała się co dalej z mieszkaniem, czy będzie wynajęte. Znajomy zadeklarował, że będzie sprzedane, albo pozostanie puste, że jeszcze po prostu nie wie…

Prawdopodobnie takie wypytywanie się przez pracownika przyjmującego pismo nie jest usankcjonowane prawnie i możemy zignorować pytania, ale jest to de facto wstępny, nieformalny wywiad kwalifikujący do kontroli przez odpowiedniego funkcjonariusza. Pracowniczka poczty zapowiedziała oczywiście prawdopodobną i rychłą kontrolę w celu potwierdzenia faktu, na co znajomy się uśmiechnął i powiedział „zapraszam serdecznie„. Kontrola się oczywiście nie pojawiła, ale nie wiem jak może być w Twoim przypadku.

Z tego co słyszeliśmy kontrolerzy RTV nie mają prawa wejść do lokalu (Twojego mieszkania), ale mogą o to poprosić i jeśli sami ich wpuścimy, po czym zobaczą TV lub radio w mieszkaniu to w przypadku posiadania niezarejestrowanego odbiornika są nakładane kary. Słyszałem, że kontrolerzy mogą podawać się za inne osoby, lub stosować pewne sztuczki, na przykład zadawać pytania: Ja jestem z TV kablowej/spółdzielni, sprawdzamy sygnał w budynku, czy u Pani telewizor odbiera? Mogę sprawdzić gniazdko RTV, u sąsiadów przez Pana instalacje jest chyba zwarcie? Uważamy zatem na ewentualne podstępy, a najlepiej, w ogóle nie wpuszczamy podejrzanych/nieznanych osób obcych (np. akwizytorów) do domu.

Zasadniczo to wszystko, prawda, że nie takie trudne?

Obrazek

P.S. Na koniec podkreślam ponownie, nie zachęcam tu Czytelników do wyrejestrowania odbiornika, jeśli go rzeczywiście posiadają. Opisany przypadek nie ma charakteru porady prawnej, ani nie ma w intencji zachęcać do działań niezgodnych z prawem.
http://oszczedzanie.info.pl/blog/jak-wy ... bonamentu/
0 x


Gdzie rodzi się wiara, tam umiera mózg.

Awatar użytkownika
abcd
Posty: 5580
Rejestracja: środa 17 wrz 2014, 20:13
x 341
x 192
Podziękował: 29135 razy
Otrzymał podziękowanie: 8678 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: abcd » wtorek 03 paź 2017, 23:36

W nawiązaniu do wcześniejszego postu:
botek pisze:Śledztwo: Czy Polfejs to lewacka prowokacja?
2 października 2017

Obrazek

Kilka dni temu powstał reklamowany wszędzie facebook dla prawdziwych Polaków – Polfejs.pl (https://polfejs.pl/). Portal bez fejsowej cenzury, zamykającej nam usta! Jednak po pilniejszym przyjrzeniu się temu portalowi pojawiają się wątpliwości, a na grupach komuchów i antifiarzy, aż wrze – pojawiają się ciche przebąkiwania i sugestie, że to wspaniale, że udało się stworzyć taką bazę danych, listę z danymi ich ostatnich obrońców świata. Co jeszcze wydaje się podejrzane?

Po pierwsze nazwa. Pierwsze co na myśl przychodzi i co szybko zostało wyśmiane to zmiana nazwy na „podfejs” – jako nieudolna podróba facebooka i jego naśladownictwo. Następne co nie podoba mi się w nazwie to używanie słowa z angielskiego. Fejs — czy nie moglibyśmy użyć czegoś bardziej Polskiego?

Po drugie: szybko wypłynęła afera ze skopiowanym regulaminem z portalu dla Słowian. Przecież jesteśmy jako Polacy Słowanami – dlaczego mielibyśmy okradać naszych braci? To śmierdzi socjalistyczną pogarda dla praw posiadania i zrobienia wszystkiego wspólnego.

Po trzecie:


Obrazek

To screen z Polfejsa – rozprzestrzenianie ideologi gender, która na zepsutym zachodzie robi furorę (powstają nawet studia gender). Co to gender? Robienie z chłopców dziewczynek i na odwrót oraz twierdzenie, że jest 2137 płci!!! (albo jeszcze więcej) I nie pomogą tu żadne lewackie tłumaczenia, że to jakaś płeć społeczna, a nie biologiczna!

Jest jeszcze kilka mniejszych podejrzeń – wielu użytkowników przypomina trollkonta, na stronie roi się od błędów ortograficznych, nazwa naszego pięknego kraju jest pisana z małej litery, a sam portal jest strasznie niedopracowany. Czy tak powinna wyglądać nasza wspólna bezpieczna przestrzeń?

Więc jeśli założyłeś konto usuń je jak najszybciej razem z danymi, dopóki nie wyjaśni się czy nie jest to sposób lewaków na zbieranie naszych danych, a jeśli tam nie wszedłeś, lepiej nie ryzykuj. Pracujmy nad przestrzenią facebookową, na której możemy dotrzeć do większej ilości osób, naciskajmy na Zuckerberga (jakie żydowskie nazwisko prawda?) by oddał nam naszą wolność!
https://newsbook.pl/2017/10/02/sledztwo ... rowokacja/


I to ma być "polfejs" gdzie wszystkie odnośniki są po anglikańskiemu? :lol: 8-) :oops:
0 x


Gdzie rodzi się wiara, tam umiera mózg.

Awatar użytkownika
janusz
Administrator
Posty: 7959
Rejestracja: środa 14 lis 2012, 22:25
x 24
x 384
Podziękował: 16076 razy
Otrzymał podziękowanie: 13967 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: janusz » czwartek 16 lis 2017, 14:55

Medianestezja - Wiktor Gołuszko

https://www.youtube.com/watch?v=q4w7WHfO97o

Opublikowany 15 lis 2017
Prelekcja wygłoszona przez Wiktora Gołuszko w ośrodku Anpol w Starym Oleśnie, 11 listopada 2017 r. Wykład był poświęcony roli mediów w fałszowaniu obrazu rzeczywistości, kreowaniu fake news oraz ogłupianiu i usypianiu czujności obywateli.
0 x



Awatar użytkownika
abcd
Posty: 5580
Rejestracja: środa 17 wrz 2014, 20:13
x 341
x 192
Podziękował: 29135 razy
Otrzymał podziękowanie: 8678 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: abcd » piątek 24 lis 2017, 22:45

Obrazek
0 x


Gdzie rodzi się wiara, tam umiera mózg.

Awatar użytkownika
devi
Posty: 1277
Rejestracja: wtorek 02 lut 2016, 14:17
x 1
x 57
Podziękował: 641 razy
Otrzymał podziękowanie: 2256 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: devi » wtorek 05 gru 2017, 00:38

Algorytm prawdy, czyli Imperium kontratakuje:

http://spiritolibero.neon24.pl/post/141 ... ntratakuje
0 x


Dopóki nie uczynisz nieświadomego świadomym, będzie ono kierowało twoim życiem, a ty będziesz nazywał to przeznaczeniem. /C.G. Jung

Awatar użytkownika
janusz
Administrator
Posty: 7959
Rejestracja: środa 14 lis 2012, 22:25
x 24
x 384
Podziękował: 16076 razy
Otrzymał podziękowanie: 13967 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: janusz » wtorek 05 gru 2017, 21:57

O KOALICJI MEDIÓW NIEZALEŻNYCH - Wojciech Drewniak - 05.12.2017 r.

https://www.youtube.com/watch?v=e9xomAd6LaM

STUDIO - VTV1
Opublikowany 5 gru 2017
Zapis rozmowy z Wojciechem Drewniakiem, nagranej w Starym Oleśnie na temat współpracy, wspierania wspólnych niezależnych mediów.
0 x



Awatar użytkownika
sandra
Posty: 1778
Rejestracja: sobota 27 gru 2014, 19:20
x 98
x 97
Podziękował: 987 razy
Otrzymał podziękowanie: 3819 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: sandra » piątek 15 gru 2017, 13:07

KARA DLA TVN. GOWIN I BIELAN KRYTYKUJĄ DECYZJĘ KRRIT

"To nieprzemyślana decyzja" - tak o karze dla TVN powiedział wicepremier, minister nauki Jarosław Gowin.
"Byłem zaskoczony" - dodał wicemarszałek Senatu Adam Bielan.

"Wydaje mi się, że decyzja KRRiT była nieprzemyślana" - ocenił Jarosław Gowin.
"Nie chciałbym żyć w kraju, w którym - gdy rządzi lewica - to ma problemy radio Maryja, gdy rządzi prawica - to kłopoty ma TVN. Trzeba wprowadzać inne, wyższe standardy" - zaznaczył.

"Byłem zaskoczony tą decyzją. Nie mamy żadnego wpływu na Krajową Radę" - powiedział z kolei Adam Bielan w radiu Zet, pytany o tę sprawę.

Podkreślił, że decyzja KRRiT została wydana w oparciu o przepisy przyjęte "wiele lat temu".
"To nie jest żadna zmiana wprowadzona przez nasze rządy. Krajowa Rada nie musi z nami konsultować swoich decyzji"
- dodał.

KRRiT zdecydowała o nałożeniu kary w wysokości 1 mln 479 tys. zł. na spółkę TVN SA, nadawcę programu TVN 24, za sposób relacjonowania wydarzeń w Sejmie i przed Sejmem z grudnia 2016 r. Według Krajowej Rady, nadawca naruszył przepisy ustawy o radiofonii i telewizji poprzez "propagowanie działań sprzecznych z prawem i sprzyjanie zachowaniom zagrażającym bezpieczeństwu". Spółka TVN SA uznała decyzję Krajowej Rady za bezpodstawną i zapowiedziała odwołanie się od niej do Sądu Okręgowego w Warszawie.

Zaniepokojenie w związku z decyzją KRRiT wyraził we wtorek Departament Stanu USA. W jego ocenie decyzja ta podważa wolność mediów w Polsce, która - jak podkreślił Departament Stanu - jest bliskim sojusznikiem Stanów Zjednoczonych.
"Wolne i niezależne media są niezbędne dla silnej demokracji" - zaznaczył w komunikacie amerykański resort dyplomacji.

Zdaniem Adama Bielana Departament Stanu "wydaje dziennie kilkanaście, jeżeli nie kilkadziesiąt tego rodzaju oświadczeń".
Jak mówił, TVN24 to największa stacja amerykańska w Polsce.
"Wszyscy wiemy jak wygląda dyplomacja amerykańska; ona bardzo mocno interweniuje we wszystkich sprawach, które dotyczą ich biznesu.
To oczywiste, że Amerykanie będą na nią "dmuchać i chuchać"" - przekonywał.

Zauważył, że TVN nie jest pierwszą stacją ukaraną przez KRRiT. "Krajowa Rada w poprzednim składzie karała na przykład Telewizję Trwam z tych samych paragrafów" - mówił

Przypomniał, że od decyzji KRRiT można się odwoływać.

Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/polska/news-kar ... ign=chrome
0 x



Awatar użytkownika
św.anna
Posty: 840
Rejestracja: środa 24 sie 2016, 12:41
x 66
x 51
Podziękował: 1687 razy
Otrzymał podziękowanie: 1918 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: św.anna » czwartek 21 gru 2017, 17:57

Będą indoktrynować małolatów? Agora wprowadza na rynek dwutygodnik dla młodzieży „Mój Spot”

Obrazek

Agora wprowadza na rynek dwutygodnik dla młodzieży „Mój Spot”. Pierwszy numer ukaże się w czwartek 21 grudnia wraz z „Gazetą Wyborczą”. Kolejne ukazywać się mają w samodzielnej sprzedaży. Redaktorem naczelnym została Olga Woźniak.

„Mój Spot” ma stanowić przegląd informacji, trendów i faktów interesujących nastolatków, przygotowanych w atrakcyjnej dla nich formie wizualnej. Pismo powstało z myślą o czytelnikach, w wieku 11-15 lat. Redakcja zajmie się m.in. tematyką gier, technologii, muzyką, filmami, odkryciami naukowymi i ciekawostkami. Przedstawi premiery i wydarzenia, także te, którymi żyje internet. Ale magazyn ma też ambicje odnosić się do informacji społecznych, politycznych i gospodarczych, wyjaśniając je w przystępny sposób.

– Tłumaczymy szybko zmieniający się świat w sposób zrozumiały i atrakcyjny dla młodzieży. Wypełniamy w ten sposób lukę na polskim rynku. Papierowy magazyn można czytać razem z dzieckiem, wnukiem czy uczniem, wejść w świat jego zainteresowań i problemów, co nie jest takie łatwe, gdy nastolatek większość czasu spędza sam pochylony nad ekranem smartfona czy tabletu. Na łamach magazynu obecni będą młodzi ludzie – zapytamy ich o zdanie, przeprowadzimy sondy. Jesteśmy ciekawi ich zdania i ich zainteresowań – będziemy się starać, by odbiorcy współtworzyli pismo – mówi Olga Woźniak, redaktor naczelna dwutygodnika.
https://www.magnapolonia.org/beda-indok ... -moj-spot/
0 x



Awatar użytkownika
janusz
Administrator
Posty: 7959
Rejestracja: środa 14 lis 2012, 22:25
x 24
x 384
Podziękował: 16076 razy
Otrzymał podziękowanie: 13967 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: janusz » sobota 30 gru 2017, 23:29

Nie będzie Sylwestra z TVP!? Kurski totalnie załamany
Autor: Wiadomości Pikio - Gru 30, 2017

Obrazek

Jacek Kurski niesamowicie cieszył się z przyjazdu Luisa Fonsiego na Sylwestra TVP w Zakopanem. Jednak twórca popularnego „Despacito” rujnuje jego złote plany i stawia Telewizji Polskiej twardy warunek, bez którego spełnienia cała impreza stoi pod wielkim znakiem zapytania. Kurski jest załamany obrotem spraw.

Impreza Sylwestrowa TVP rok temu cieszyła się największą popularnością. W tym roku jeszcze lepszy wynik miała zapewnić obecność twórcy letniego megahitu „Despacito” – Luisa Fonsiego. Wydarzenie stoi jednak pod znakiem zapytania, co wyraźnie doprowadza Jacka Kurskiego do szewskiej pasji.

Ultimatum

Muzyk postawił TVP twardy warunek. Mianowicie, aby odbył się jego występ w Zakopanem obowiązywać ma całkowity zakaz robienia mu zdjęć. Na razie nie wiadomo, jak organizatorzy wyegzekwują to od publiczności.

Wiadome jednak, że krzyżuje to całkowicie plany Jacka Kurskiego co do zorganizowania całej imprezy. Jak na razie wiemy jaką stawkę Fonsi otrzyma za swój występ, z którego na pewno nie wyniesiemy pamiątek w postaci fotografii gwiazdy. Luis dostanie 450 tys. zł.

Nie będzie Sylwestra z TVP?

Taki zwrot akcji tuż przed samą imprezą stawia całą imprezę pod ogromnym znakiem zapytania. Tak sromotna klęska TVP może sprawić, że Polacy wcale nie będą się bawić razem z publiczną, tylko wybiorą konkurencyjne imprezy. To byłoby równoznaczne z porażką Jacka Kurskiego.

Źródło: wmeritum.pl
0 x



Awatar użytkownika
sandra
Posty: 1778
Rejestracja: sobota 27 gru 2014, 19:20
x 98
x 97
Podziękował: 987 razy
Otrzymał podziękowanie: 3819 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: sandra » poniedziałek 01 sty 2018, 13:11

No to jak jest ? ...odbył się ten Sylwester w Zakopanym czy nie ?
Myślący inaczej i tak wiedzą swoje ponieważ mendia przekonają i nakierują ich zezowate poglądy na jedyny słuszny i właściwy ;)

A rzeczywistość skrzeczy....

Wszystkiego najlepszego dla samodzielnie myślących i tych myślących inaczej ...również..
0 x



Awatar użytkownika
janusz
Administrator
Posty: 7959
Rejestracja: środa 14 lis 2012, 22:25
x 24
x 384
Podziękował: 16076 razy
Otrzymał podziękowanie: 13967 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: janusz » poniedziałek 01 sty 2018, 20:47

Odbył się i odniósł Wielki Sukces !
...Ale ponoć tylko dlatego, że twórca letniego megahitu „Despacito” – Luis Fonsi chciał zobaczyć jak wygląda prawdziwa zima i śnieg. Takie małe zezowate szczęście ;)
0 x



Awatar użytkownika
janusz
Administrator
Posty: 7959
Rejestracja: środa 14 lis 2012, 22:25
x 24
x 384
Podziękował: 16076 razy
Otrzymał podziękowanie: 13967 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: janusz » środa 03 sty 2018, 22:42

Pilne! Cenzura w mediach! Blokada wRealu24 na YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=bJVDbC0w9M0

Nadawane na żywo 29 minut temu
Transmisja na żywo ze studia NTV w Sobótce.
0 x



Awatar użytkownika
św.anna
Posty: 840
Rejestracja: środa 24 sie 2016, 12:41
x 66
x 51
Podziękował: 1687 razy
Otrzymał podziękowanie: 1918 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: św.anna » poniedziałek 08 sty 2018, 14:45

W programie ,,W Tyle Wizji” dominuje polska polityka i bieżące spory. Jednak tym razem widz zadzwonił w związku z niepokojącymi informacjami z USA. O czym mówił?

Amerykański kongres przyjął ustawę, która przewiduje, że Departament Stanu ma oficjalnie wspierać ,,organizacje międzynarodowe zrzeszające ofiary Holokaustu” i kanałami dyplomatycznymi będzie pomagał w odzyskaniu pozostawionych bezpotomnie nieruchomości
– informowaliśmy w połowie grudnia w tekście ,,Dziennikarze alarmują: amerykański Senat właśnie przyjął ustawę, przed którą ostrzegano od dawna. Cios dla Polski, świetna wiadomość dla światowych organizacji żydowskich” (więcej TUTAJ).

Temat jednak nie zainteresował prowadzących i przeszli nad informacją do porządku dziennego.

wideo:
https://niezlomni.com/telefon-wywolal-s ... ach-wideo/
0 x



Awatar użytkownika
sandra
Posty: 1778
Rejestracja: sobota 27 gru 2014, 19:20
x 98
x 97
Podziękował: 987 razy
Otrzymał podziękowanie: 3819 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: sandra » poniedziałek 08 sty 2018, 19:33

Temat jednak nie zainteresował prowadzących i przeszli nad informacją do porządku dziennego.
Miny mieli takie jakby tenże dzwoniący opowiadał o czymś codziennym jak chleb powszedni...tzw pokerowa twarz.

Pierwej znałam tę zajawkę i w domu poddaliśmy owe zjawisko i związane z tym następstwa, szczegółowemu rozpatrzeniu.
Jak nic, wychodzi, że pod dyplomatycznym stołem Starozakonni utargowali dla siebie ok. 90 mld dolarów USD z przyszłego reparacyjnego, w którego uzyskaniu, nieformalnie obiecali Polsce pomóc, a jako, że i Banki i Media w rękach owych macherów, to wszystko składa się w pasującą układankę.
Pośrednictwo kosztuje, a przy takim dealu kogo jak kogo ale Żydów nie może zabraknąć.
Ino patrzeć jak w prasie światowej zaczną sie ukazywać cykliczne artykuły przygotowujące grunt pod rzucenie ziarna.
Decyzja amerykańskiego Senatu o zatwierdzeniu Aktu nr 447, to podwaliny.

Takie rozdania, to nie temat dla "ciemnego ludu" jak mawiają Elyty, a program "W tylewizji" do onych jest celowany więc.... ;)
0 x



Awatar użytkownika
św.anna
Posty: 840
Rejestracja: środa 24 sie 2016, 12:41
x 66
x 51
Podziękował: 1687 razy
Otrzymał podziękowanie: 1918 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: św.anna » wtorek 09 sty 2018, 13:02

Jak to z reparacjami będzie, to się okaże, podczas gdy ta ustawa o mieniu bezspadkowym ma już realny kształt, więc to rzeczywiście mogą być "ciekawe czasy", ale nie dla nas. Pożyjemy zobaczymy, co to za rozdania.

Ps. A miny mieli faktycznie wyćwiczone i to płynne przejście w kolejny wątek (a to "tylko" satyryczny program jest ;))
0 x



Awatar użytkownika
św.anna
Posty: 840
Rejestracja: środa 24 sie 2016, 12:41
x 66
x 51
Podziękował: 1687 razy
Otrzymał podziękowanie: 1918 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: św.anna » czwartek 25 sty 2018, 18:04

Czarna propaganda AD 2018, przykład podręcznikowy.
Nie będzie żadnej oceny, bo tę każdy wyrobi sobie sam, będą tylko fakty. Na szczęście przez małe "f", nie te z dużej litery o 19.

Na podstawie kilku osób, stacja TVN buduje narrację o "rosnącej fali nazizmu w Polsce". Po dziesiątkach reportaży próbujących połączyć leśne spotkania komanda Wafel z Rządem i Marszem Niepodległości, przyszła pora na etap kolejny. TVN informuje, co piszą o Polsce światowe media.

Powstaje artykuł, w którym cytowane są trzy dzienniki. Deutsche Welle (o nich w poprzedni wpisie), New York Times i Times of Israel.
Dwa ostatnie tytuły w całości oparły się na notkach z Associated Press. Na stronie AP, są dwa teksty o leśnym jedzeniu tortu, obydwa autorstwa, mieszkającej w Warszawie, Vanessy Gery.
Ta sama Vanessa Gera rozpętała poprzednią burzę o "marszu faszystów w Warszawie" i jak być może już część zapomniała, jej tekst rozszedł się po światowych mediach... dzień przed Marszem Niepodległości, 10 listopada 2017.
Ta sama Vanessa Gera wielokrotnie wściekle atakowała Polskę w swoich tekstach, oskarżała Polaków o faszyzm, rasizm i wszystko co najgorsze.
Ta sama Vanessa Gera jest stałą uczestniczką manifestacji antyrządowych w Polsce, czarnych protestów, spędów KOD-u, wizyt pod Sejmem itd.

Takie to właśnie "światowe media piszą o Polsce" i tak to właśnie "sprawa zwróciła uwagę mediów w kilku krajach".

Świadek TVN jak widać ma się doskonale, a Vanessa Gera powinna zostać poproszona o wyjaśnienia, dlaczego w taki sposób szkaluje opinię Polski.
Obrazek

Żelazna logika
0 x



Awatar użytkownika
sandra
Posty: 1778
Rejestracja: sobota 27 gru 2014, 19:20
x 98
x 97
Podziękował: 987 razy
Otrzymał podziękowanie: 3819 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: sandra » poniedziałek 29 sty 2018, 15:44

Izraelski dziennik oskarża Polskę. Udziały w nim ma niemiecka firma, która wspierała Hitlera!
Obrazek
Udziałowcem liberalnego izraelskiego dziennika "Haaretz", który słynie z zajadłych ataków na Polskę, jest niemieckie wydawnictwo M. DuMont Schauberg. W trakcie II wojny światowej Kurt Neven DuMont, ówczesny właściciel firmy, był oficerem nazistowskim, a jego wydawnictwo jawnie popierało III Rzeszę i Adolfa Hitlera.
To właśnie dziennik "Haaretz" rozpoczął nagonkę na polski rząd za projekt ustawy penalizujący używanie zwrotu "polskie obozy śmierci". Jedna z dziennikarek pisma zaczęła nawet wypisywać na Twitterze seryjnie to haniebne określenie, próbując ugodzić Polaków.

Niezalezna.pl przyjrzała się strukturze własnościowej izraelskiego dziennika. Okazuje się, że 20 proc. udziałów ma w nim niemieckie wydawnictwo M. DuMont Schauberg - jedna z najstarszych niemieckich firm wydawniczych, mająca siedzibę w Kolonii.

Wydawnictwo to od 1805 r. pozostaje w rękach niemieckiej rodziny Neven du Mont. W III Rzeszy Kurt Neven DuMont był nazistowskim oficerem, a jego dom wydawniczy otwarcie popierał Adolfa Hitlera i jego zbrodniczą politykę. Jak w 2006 r. pisał izraelski portal ynetnews.com, Kurt Neven DuMont był członkiem NSDAP od 1937 r., a w 1944 r. otrzymał prestiżowe odznaczenie od władz III Rzeszy za kontynuowanie działalności wydawniczej mimo ciężkich alianckich nalotów. Znany jest nawet numer jego legitymacji partyjnej: 5619443.

Dziś należący częściowo do mającego haniebną, nazistowską przeszłość niemieckiego wydawnictwa izraelski dziennik "Haaretz" oskarża Polaków o współudział w Holokauście. I aktywnie wpisuje się w ten sposób w politykę zdejmowania z Niemiec odpowiedzialności za miliony ofiar II wojny światowej.
http://niezalezna.pl/215529-izraelski-d ... la-hitlera

Do swojego kraju wpuszczą odpowiedzialnych za ewidentną działalność przeciwko aliantom, bo biznes jest biznes...., a w mentalności tej rasy to jest wytłumaczeniem na wszystko.
0 x



Awatar użytkownika
Jancio
Posty: 700
Rejestracja: wtorek 16 sie 2016, 18:18
x 2
x 25
Podziękował: 464 razy
Otrzymał podziękowanie: 878 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: Jancio » poniedziałek 29 sty 2018, 22:44

NA miejscu "prawdziwego patrioty" też bym wykupił udziały w tym dzienniku i musieli by pisać o Rosjanach bo o nas i o Niemcach pisać by już nie mogli. :lol:
0 x



Awatar użytkownika
św.anna
Posty: 840
Rejestracja: środa 24 sie 2016, 12:41
x 66
x 51
Podziękował: 1687 razy
Otrzymał podziękowanie: 1918 razy

Re: MEDIA

Nieprzeczytany post autor: św.anna » czwartek 01 lut 2018, 12:31

Obrazek

"Najwiecej jest demonstrantów z TVN-u, Polsatu, Superstacji i Radia Zet".
Obrazek

Obrazek

Obrazek
0 x



ODPOWIEDZ